Post by blogevcolsulows on Mar 15, 2022 12:34:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (øk gull) ▞▞▞
▞▞▞ Homecraft - Home Design Game 2022 version ▞▞▞
Flott spill elsker det noen nivåer som er ganske vanskelig å få ut, og du får ikke mange boostere til å hjelpe
Ikke et puslespill for nybegynnere ... lykkes aldri nok til å spille
Oppdatering: Jeg sendte e-poststøtte for en uke siden. Ingen reagerte. Har mailet igjen. Pleide å elske dette spillet. Var favoritten min, men siden forrige oppdatering har det krasjet hele tiden. Jeg avinstallerte og installerte det på nytt, og tenkte at det kunne fikse det. Men nei. I stedet tørket den alt og tok meg tilbake til begynnelsen, og det krasjer fortsatt. Sendte deg en e-post, men ingen har svart. Ikke fornøyd.
Homecraft - Home Design Game Jednoduché hry hty
Morsomt, men for sakte, vil gjerne spille spillet i 5 runder, ikke bare for hvert møbel.
Kun lastet ned i dag, men så langt så bra. vil oppdatere om noen dager
Til å begynne med var det fint å spille, men nå kan du ikke komme forbi nivå 106. Det er kjedelig å spille på samme nivå i flere uker siden antall trekk ikke er tilstrekkelig til å fullføre nivået. 8/12/20 – takk, elsker den nye funksjonen med belønninger på annonser. Spill nå mye mer behagelig å spille. Annonser for å øke energien din med 5 flere trekk og annonser for å øke myntene dine med 150. Super super.
A dream come true! Our first game on Nintendo will be live in just a few hours! ... Homecraft - Home Design Game Now Available to iOS, Android and Amazon.
For å kjøpe ting med mynter, må du tjene dem i match 3-området. Du bruker så mye tid på at alt er så dyrt at jeg glemte at jeg spilte et designspill. Hadde jeg visst at den hadde den matchende delen før jeg installerte, ville jeg ikke kastet bort tiden min. Kommer definitivt til å lese alle spillbeskrivelsene herfra og ut.
DET ER ET FANTASTISK SPILL DET ER SÅ GØY Å SPILLE!!
flott å fordrive tid, men boards er 2 hadde noen av dem heller ikke gi nok belønninger til å kjøpe ting
Jeg ville gitt deg fem stjerner, men dette spillet begynner å irritere meg fordi jeg har sittet fast i stua, 😠 og hver gang jeg vil legge til noe i rommet, må jeg spille det kjedelige spillet😴. det er noe du kan gjøre for å fjerne spillet, vær så snill og gjør det.
Jeg liker spillet fordi det gir deg en sjanse til å være en innovativ spiller og lar deg utforske sinnet ditt. Det eneste problemet med spillet er at det ikke lar deg gå inn på andre nivåer når du først er ferdig med ett nivå.
Uhg! Spill skal være utfordrende OG morsomme. Nivå 85 er veldig vanskelig. Pluss det er som det tredje nivået med den samme spillstilen. Hvis du ser etter moro, er dette ikke spillet.
Homecraft - Home Design Game Ajanviete jpaz
Jeg har spilt dette spillet veldig veldig lenge lol. Jeg likte det veldig godt, men det er fortid fordi dette spillet har alt for mange klisjeer. Jeg gjør et trekk det gjør det motsatte, jeg bruker en hammer den firkanten jeg velger er ikke valgt eller på en eller annen måte mangler diamantene mine og det koster for mye å fullføre et rom, pluss at møblene å velge mellom er utdaterte, hvorfor trenger vi 1500 for blomster som ikke gir noen mening. Også utformingen av rommene er det samme kontor bad kjøkken.
Utfør samme match 3-mekanikk som Homescape, men med færre designalternativer og lavere produksjonsverdi. På plussiden er det mye raskere og kaster ikke bort tiden din med historieutfylling og opplæringsprogrammer som ikke kan hoppes over.
For mye tid på å spille spillet, og så må du fortsette å bruke penger for å vinne et spill, så du kan knapt gjøre litt av det du kom hit for å gjøre til å begynne med..... design! UGH 🤨
Jeg elsker spillet, men uansett grunn hver gang jeg åpner det står det oppdater spillet. Men det er ingen oppdatering, og jeg kan ikke komme forbi den skjermen. Vennligst hjelp så jeg kan endre vurderingen min og komme tilbake til å spille. Takk!
Jeg blir så frustrert når du laster ned et spill som sier offline og deretter etter nivå 3 trenger alle de andre nivåene data, og noen minispill er umulige å vinne, vil ikke laste ned spill som disse igjen
Kom seg til nivå 49, men det er så sprøtt at alt det gjør er å stokke om. Dette er LANGT! DET MEST FRUSTRATERENDE DESIGNSPILLET JEG HAR SPILLET. Jeg slettet denne tingen og startet den igjen fast bestemt for å se om den ville bli bedre. Absolutt ikke! 👎👅
vennligst fiks feil med bonuser.
elsker spillet, det tar for lang tid før livet ditt blir bygget, og det koster litt mye for power-ups... hvis du kunne gjøre noe med det og tillate venner, ville det vært fantastisk
Elsker dette spillet. Så avslappende, morsomt og underholdende. Det eneste problemet er at jeg ble ferdig for et par dager siden. Ingen flere nivåer. Karrierestater kommer snart. Kan det bli virkelig snart?
Dette spillet var morsomt. Men nå har den frosset etter lasting. Jeg avinstallerte og lastet ned på nytt, men det er fortsatt frosset. Vennligst fiks
Jeg personlig elsker spillet, men det er et problem på nivå 314. Det er en flis rett under svampen som ikke kan knuses, fordi den er under den, derfor kan jeg ikke passere nivået. Vennligst sjekk det. Takk skal du ha!
Spillet er fint, men det fungerer til der du ikke kan komme tilbake til å designe drømmene dine
Spillet er ok. Men nå kan jeg ikke spille.. prøver å trykke på "spill"-knappen på startskjermen, og det gjør ingenting. Beklager, men Home Design er bedre, og hvis du skulle kopiere et annet spill, må du gjøre det bedre. Og dette spillet er ikke.
Liker spillet, men ingen daglig bonus eller insentiver. Gjør det vanskelig å spille.
Spillet er ok. Tar for lang tid å tjene nok mynter og prisen på ting går raskt opp, så etter å ha spilt et par ganger blir det meningsløst
Homecraft - Home Design Game कैज़ुअल गेम tam
Nivåene er altfor vanskelige. Synd, for det er et kult spill
Homecraft - Home Design Game Hygge ezjv
Forgotton Anne Macera Oyunları btj
Det er et veldig bra spill, det er ingen annonser som gir flere rom
Spillet er ikke dårlig, men nivåene er nesten umulige å slå. Lastet ned dette for ca. 6/7 måneder siden og er bare på den andre restaureringen. Det er bedre spill enn dette og har derfor avinstallert. Hvis noen liker en umulig utfordring, er dette noe for deg, ellers ikke spill dette frustrerende umulige spillet.
Spillet blir kjedelig etter en stund. Nivåer blir nesten umulige for tidlig i spillingen, og det er ingen måte å fornye liv på. Varene koster altfor mye til at nivåene er så vanskelige å passere! Jeg vil si, gi oss en måte å tjene flere liv og senke kostnadene for varer eller gjøre nivåene litt lettere å komme gjennom. Jeg er bare på nivå 86, og det har vært en kamp og ventekamp for å komme så langt! Jeg kommer til poenget med å avinstallere som jeg har gjort med andre.
Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har delwtef. Du spiller på samme nivå for alltid, det tar uker å komme til neste rom. Du må slå som 3 nivåer for å ha nok poeng til å dekorere ett element. Å kjøpe diamantene du trenger er like kjipt.
Det er morsomt til et visst punkt, så lar det deg ikke gå lenger uten å betale
Homecraft - Home Design Game פנאי wid
flott spill, men for mye tid å vente på å spille. Jeg sletter fordi det er så frustrerende
Homecraft Home Design Game mod apk (Ubegrenset gullmynter ...
Designed for iPad ... Play the best Home Design match 3 puzzle game! ... Solve fun match 3 puzzles to help design, customize and decorate the perfect dream
kan bli et bra spill. rakett er i utgangspunktet ubrukelig. må gi flere power ups. de fleste spill gir en hver 24. time. ganske vanskelig å slå nivået uten nok power ups
Vel, jeg gjorde en 4 for det lar meg ikke gå på jobb, så jeg tror du bør legge til denne tingen hvor du kan gå på jobb og få penger i stedet for å spille spill som er så hardt! Så vennligst legg til ideene takk!
Å legge teppet gjør meg virkelig gal fordi "flyene" er såååååå dumme. Avinstaller!
Ta med flere nivåer!!! Ikke i nær fremtid, NÅ 😁🤗
Til tross for hva en annen anmeldelse sa, er jeg på nivå 339 (kanskje de forbedret noen ting). Håper det ikke blir uspillbart snart. Min tilbakemelding: Jeg ville brukt mye mer tid på å spille hvis det ikke ville tatt så lang tid å få flere liv. Også bonusrommene er ikke tilgjengelige lenge nok. Dessuten er det litt slemt hvordan prisene øker også i bonusrommene selv om du knapt har tid til å fullføre dem. Og til very *friendly* persont, hvorfor får jeg ikke beholde bonusrommene jeg fullfører?
Spillet er virkelig tilfredsstillende å spille, men puslespillet er vanskelig, kan du endre det
Det er et morsomt spill, men det er ingen daglige belønninger, spesielt etter så mange dager og når et høyt nivå på det.
Spillarkiv - VIP APK
Jeg har likt dette spillet i noen år og liker de nye oppdateringene veldig godt.